NIRE BIDAIAREN MAPA
Nire bidaiaren mapan, ikasgai honetan landu edo ikasi
nahiko nituzkeen alderdiak azaltzen dira.
Ikasgaia orden honetan lantzea gustatuko litzaidake, modu honetan zentzu
ordenatua duela iruditzen baitzait.
1. Ikasleek matematika ikasteko duten garapena aztertu, adin
tarte bakoitzean zer landu daitekeen jakinez.
o
Piageten
aldiak: aurre eragiketa aldia (<7), eragiketa konkretuen aldia (7-12) eta
eragiketa formalen aldia (>12). Lehen hezkuntzari dagozkionak lehen biak
izango dira.
2. Matematika modu aktibo eta parte-hartzaile batean nola
landu jakitea.
3. Matematika lantzeko metodologiak ezagutu:
o
Arazoetan
oinarritutako ikaskuntza
o
Proiektuka
lan egitea
4. Proposamen didaktikoak ezagutu:
o
Dienes-en
proposamena
5. Matematika eta gainerako ikasgaien arteko erlazioak
sortzeko baliabideak eskuratzea. Hau da, diziplina arteko erlazioak egitea
ikasgai guztietan ikaskuntza anitza lortzeko.
o
Proiektuka
matematika nola landu adibidez.
6. Ikasgaia errealitatearekin bat eginez lantzeko
baliabideak:
o
Ikasgelako
edozein baliabiderekin matematika lantzeko moduak ikasi.
o
Ikaslearen
gorputz atalak erabiliz ikasgaia landu.
o
Ikastetxez
kanpo, naturarekin harremanetan nola landu matematika.
7. Material manipulatiboen ezagutza eta erabilera:
o
Abakoak
o
Erregletak
o
Bloke
oinarri anitzak
o
Tangram
o
Geoplanoa
o
Etab.
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina